Goodgame Jump Jupiter
Bylo nebylo v dávných dobách se na konzolích hrdinně proháněl instalatér jménem Mario. Myslím, že v tento okamžik každému milovníkovi her není potřeba připomínat, k jaké úspěšné sérii se obracím. Je to možná již trochu fousatá vzpomínka, ale i tak je Super Mario stále legendou, k níž se rádi vracíme a to nejen u jeho nových dobrodružství. Není se tak čemu divit, že se jím nechali inspirovat i u Goodgame studia. Jejich Jump Jupiter jakoby přes kopírák okopíroval pointu hry, kde je potřeba se vypořádat s nástrahy prostředí, včetně roztodivných nepřátel. Ale i tak má tato hra co nabídnout a dozajista si své fanoušky získá. Oproti svému vzoru nabízí totiž jednu zásadní změnu.
Ale hezky od začátku. Náš hrdina se vydává na velké vesmírné dobrodružství. To však končí předčasně. Závada na raketě zapříčiňuje velkou havárii. Jejím důsledkem je raketa rozmetána po povrchu Jupitera i jeho přilehlých měsících. To není nijak pozitivní zpráva, avšak stále není nic ztraceno. Havárie sice byla poměrně tvrdá, ale její následky se dají celkem snadno napravit. Jediné, co je potřeba zvládnout, je posbírat všechny klíčové součástky. Není proto jiného zbytí, než natáhnout skafandr a vydat se vstříc nehostinné krajině Jupitera. Čeká nás tak dobrodružství s řadou příšer snažících se nám znepříjemnit cestu. Ty můžeme jednoduše přeskákat či použít některou se zbraní, jíž dostaneme k dispozici.
Putováním po jednotlivých mapách nejen sbíráme potřebné části rakety, ale narážíme i na záhadné artefakty, které nám zpřístupňují finálová kola každého měsíce. K odemykání dalších map je zapotřebí ještě projít jistým počtech záchytných bodů. Ty zároveň slouží pro vylepšování schopností postavy. Po jejich aktivaci se nám zvýší zdraví nebo prodlouží doskok. Vylepšením postavy se nám tak otevře příležitost se třeba i vrátit na mapu, na níž jsme se dříve nedostali k potřebnému záchytnému bodu. Možnost se vracet a znovu projít mapou je dozajista výhoda, zvláště když můžeme požádat o pomoc své přátele. Ano, v Goodgame Jump Jupiteru se setkáváme na mapách s ostatními hráči a nikdy si nemůžeme být jistí, zda si každý půjde svou cestou, vypomůžou si či naopak hodí nějaký ten klacek pod nohy.